Ερώτηση από Κατερίνα (20.11.2014)
"Καλημέρα σας και πάλι! Παρατηρώ σημάδια δυσλεξίας και διάσπασης προσοχής στο γιο μου, ο οποίος είναι 8 ετών. Τα προηγούμενα χρόνια δεν φάνηκε γιατί δεν είχαν δουλέψει στο σχολείο ιδιαίτερα το γραπτό λόγο. Στα γραπτά του υπάρχει πρόβλημα, αφού δεν είναι ευανάγνωστα και μπερδεύει τα σύμφωνα. Επίσης γράφει μισές λέξεις και όσο περνάει ο καιρός τα γράμματα του αντί να γίνονται καλύτερα χειροτερεύουν. Στην ανάγνωση δυσκολεύεται και πρέπει να διαβάσει το μάθημα πάνω από τρεις φορές για να πάει διαβασμένος στο σχολείο. Η δασκάλα λέει ότι είναι άριστος και είναι αμαρτία να έχει αυτή την εικόνα στα γραπτά. Αν πάω σε ειδικό σε τι δοκιμασία θα υποβάλω το παιδί; Στο θέμα της συμπεριφοράς είναι άψογος και αγαπητό παιδί από τους δασκάλους. Η δασκάλα παρατήρησε και άγχος αλλά και κάποια τικ που κάνει κατά καιρούς και μετά τα σταματάει. Δεν τον πιέζουμε στο σπίτι για να παίρνει άριστα. Προσπαθούμε πάρα πολύ με πίνακες επιβράβευσης και άλλα τέτοια για να βελτιώσουμε την κατάσταση και να κάνει χωρίς γκρίνια τα μαθήματα του, τα οποία του φαίνονται βουνό. Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς, χωρίς την παρέμβαση ειδικού; Μπορούμε εμείς να βοηθήσουμε το παιδί, χωρίς να πάει σε παιδοψυχολόγο; Οι εποχές είναι τραγικές και τα χρήματα λίγα για να καλύψουμε τα είδη πρώτης ανάγκης. Τι να κάνουμε;"
Απάντηση από παιδίατρο (20.11.2014)