Δραστηριότητα για παιδιά - 3 έως 6 ετών
Χαρακτηριστικά φυσικής δραστηριότητας: παιχνίδι με το παιδάκι σας• έντονοι ρυθμοί• ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων (π.χ. πηδηματάκια, άλμα, αντίληψη χώρου και σώματος).
Χαρακτηριστικά γλώσσας / επικοινωνίας: παιχνίδι υποκριτικής• παιχνίδι με τους ήχους της γλώσσας.
Μέσο: κιμωλία ή μικρά σκοινάκια.
Χώρος: σε εξωτερικό ή μεγάλο εσωτερικό χώρο.
Ας παίξουμε!
- Με κιμωλία ή με σκοινάκια, μαρκάρετε μια σειρά από γραμμές με διαφορετικές αποστάσεις η μια από την άλλη.
- Καλέστε το μικρό σας να τις περάσει με πηδηματάκια ή άλματα χωρίς να ακουμπήσει τις γραμμές αυτές.(Ενθαρρύνετε τα παιδάκια με κινητικές δυσκολίες να διασχίσουν τις γραμμές με τον δικό τους επιθυμητό τρόπο.)
Δοκιμάστε το!
- Διαβάστε το ποιηματάκι «Πετάω» στο μικρό σας. Έπειτα, μαζί του, βρείτε καινούριους τρόπους για να μετακινηθείτε πάνω από τις γραμμές (π.χ. «Δείξε μου έναν άλλο τρόπο για να πάμε στην απέναντι μεριά.»)
Πετάω
Πετάω, πετάω πολύ χαμηλά
Καθόλου γοργά, μάλλον αργά
Απλώνω τα χέρια, μακριά σαν φτερά
Αγγίζω τον αέρα, νιώθω τέλεια.
Καθόλου γοργά, μάλλον αργά
Απλώνω τα χέρια, μακριά σαν φτερά
Αγγίζω τον αέρα, νιώθω τέλεια.
Πετάω, πετάω, προσέχω που πάω
Πάντα προσεκτικά, πάντα συνετά,
Παίρνω στροφές κοντά στην ακτή
Σαν έξυπνο πουλί, σα γρήγορο πουλί.
Πάντα προσεκτικά, πάντα συνετά,
Παίρνω στροφές κοντά στην ακτή
Σαν έξυπνο πουλί, σα γρήγορο πουλί.
Αλλά αφού με ζηλεύουν οι άλλοι που πετώ
Καλύτερα για μένα, ν’ αρχίζω να περπατώ.
Καλύτερα για μένα, ν’ αρχίζω να περπατώ.